doblogoo

Češi jako první na světě ochutnají Mazagrande. První produkt v úplně nové kategorii kávových limonád

Mazagrande

Publikováno: 19. 05. 2017
Autor: Lukáš Jungbauer

 

Stáhnout celou zprávu Tisknout zprávu Fotogalerie

 

 

Zvědavost ti dává chuť objevovat. A vždycky tě zavede o kus dál. Díky ní máš víc vzrušujících zážitků, ale i víc průšvihů. Zvědavost se tě také neustále na něco ptá. Třeba proč nesmíchat kávu s limonádou? A je to právě zvědavost, díky které jsme objevili neobvyklé a osvěžující spojení kávy a citrusové limonády. Dali jsme mu název Mazagrande. Mazagrande ale není jen další nová ledová káva nebo energeťák. Je to první produkt v úplně nové kategorii kávových limonád. Mazagrande je přírodní jemně perlivý nealkoholický drink s povzbuzujícími účinky kofeinu, který tě osvěží a povzbudí tvoje zvědavé já. V Česku jsme v rozsáhlém kvalitativním testování rozhodli o jeho chuti, složení i názvu. A ochutnáme ho jako první, má u nás světovou premiéru.

 

„My jsme se rozhodli do projektu jít a od naprostého počátku jsme vytvářeli chuťový profil, název, design i strategii produktu. Důvěru centrály v Německu pro to, že nová kávová limonáda, dnes již tedy Mazagrande, bude pilotně jako první uvedena právě na český trh, jsme získali díky našim dobrým prodejním výsledkům a několika úspěšným kampaním, které jsme realizovali. Jsme velmi rádi, že právě my a právě zde můžeme uvést Mazagrande v život, a věříme, že si ho oblíbí i spotřebitelé,“ říká Steffen R. Saemann, marketingový ředitel společnosti Tchibo Praha, která kávovou limonádu Mazagrande vyrábí a distribuuje na českém trhu.

Mazagrande chutná výborně samotné, na ledu s citronem anebo v míchaných nápojích s alkoholem. Obsahuje jen přírodní složky a není téměř vůbec sladké, protože neobsahuje žádný přidaný cukr. Koupit si ho můžeš v maloobchodní síti, velkoobchodech, 39 značkových obchodech Tchibo, u čerpacích stanic pohonných hmot, ale i online. Doporučená maloobchodní cena je 29,90 Kč a v prodeji je v úzké 250ml hliníkové plechovce.

Vizuální identitu značky, její positioning, strategii i komunikační koncept vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt, pod jejíž supervizí vzniklo také logo a design plechovky. Ty jsou z dílny holešovické agentury Cocoon. Mazagrande představí silná reklamní kampaň se symbolem zvědavosti – klíčovou dírkou. 30 a 60vteřinové spoty, které natáčel režisér Milan Balog v Jihoafrické republice a v Praze, poběží ve vysokých frekvencích v televizi, na YouTube a v kinech.

Primární cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 18 až 25 let s aktivním stylem života, kteří rádi objevují a zkoušejí nové věci. Sekundárně pak konzumenti kávy a všichni, kterým není zvědavost cizí, bez rozdílu věku.

„Spojení kávy a citrusů je natolik nové, že v lidech vyvolává přirozenou zvědavost. Rozhodli jsme se proto značku s touto lidskou vlastností, kterou si zatím nepřivlastnila žádná větší značka, natrvalo spojit. Téma zvědavosti podněcuje nejen k zajímavému ztvárnění a dobře vysvětluje podstatu produktu, ale je i dostatečně široké pro nekonečné množství dramatizací,“ říká Slavo Marušinec z agentury Kaspen/Jung von Matt. Uvedení Mazagrande na tuzemský trh zahrnuje spolupráci celé řady agentur. Děje se tak pod taktovkou Kaspen/Jung von Matt.

Etnetera Motion připravila kompletní digitální strategii, web www.mazagrande.cz, Expedici Mazagrande a také veškerý obsah pro online svět sociálních sítí (Facebook, Instagram, YouTube). Agentura Frontend se postará o sampling v ulicích větších měst a na tour po letních festivalech se vydá s Mazagrande Airstream. PR zajišťuje doblogoo.

Mazagrande staví na historii dávného nápoje – mazagran. Ten vznikl tak trochu ze zvědavosti. A to, když francouzští legionáři v Alžírsku dumali nad tím, jak nejlépe zahnat žízeň ve spalujícím vedru. Jejich zvědavost je dovedla až ke spojení kávy a citronové šťávy se sodovkou. Výsledkem byl osvěžující nápoj pojmenovaný podle pevnosti Mazagran, kterou zrovna obléhali. Od té doby se nápoj postupně šířil dál po světě, uchytil se hlavně v Portugalsku a poslední dobou si postupně získává popularitu i v kavárnách u nás.

Recept na mazagran zní jednoduše, ale namíchat ho je docela věda. Když to přeženete s citronem, bude moc kyselý. Když vám ujede ruka s kávou, bude zase hořký. Nebo vám z toho vyjde kávová voda. Proč si ale lámat hlavu se všemi těmi poměry, když nově je vše již v perfektním poměru namíchané a zabalené v jedné plechovce.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Video
 
Mazagrande - Ochutnej #zvědavost
 
 
 

Mazagrande je osvěžující kávová limonáda. Je to první produkt v úplně nové kategorii kávových limonád. Mazagrande není jen další nová ledová káva nebo energeťák.  Mazagrande je přírodní jemně perlivý nealkoholický drink s povzbuzujícími účinky kofeinu, který tě osvěží a povzbudí tvoje zvědavé já.

www.mazagrande.cz

 

Lukáš Jungbauer

Tel.: 724 729 773

E-mail: lukas@doblogoo.cz

 
Stáhnout vizitku autora
 

 

© 2017 doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]