doblogoo

Češi se připravují na dovolenou doma, ALBIXON zaznamenal nárůst poptávek bazénů o 200 %

Albixon

Publikováno: 28. 04. 2020
Autor: Lucie Krejbichová

 

Stáhnout celou zprávu Tisknout zprávu Fotogalerie

 

 

Češi se v souvislosti s opatřeními týkající se koronaviru přizpůsobují nové realitě a připravují se na dovolenou doma. Společnost ALBIXON zaznamenala v dubnu na českém trhu meziroční nárůst poptávek o cca 200 %, stejně tak eviduje nárůst objednávek ze zahraničí o 10 %. 

 

Češi se pečlivě připravují na letošní výjimečné léto, které bude většina trávit v tuzemsku. Důkazem je to, že přední český výrobce bazénů a zastřešení ALBIXON zaznamenal na našem trhu v měsíci dubnu meziroční nárůst poptávek o 200 %. Zájem je o bazény napříč celou Českou republikou, jedná se jak o rodinné zahradní bazény, tak i bazény pro rekreační objekty. Nárůst zájmu zaznamenal ALBIXON také v rámci exportních trhů, kdy v průběhu dubna eviduje cca 10% nárůst objednávek, přičemž největší zájem o bazény a zastřešení se objevuje u našich sousedů v Německu.

„I když byly všechny naše pobočky během opatření vlády uzavřeny, náš obchodní tým řešil od začátku této situace zvýšenou poptávku po domácích bazénech a zastřešení online nebo telefonicky,“ říká František Petrášek, obchodní ředitel společnosti ALBIXON. „Velké množství zákazníků dle svých slov o vlastním bazénu již uvažovala delší dobu a současnou situaci berou jako hlavní podnět pro to, aby svůj dlouholetý sen konečně uskutečnila,“ dodává František Petrášek.

ALBIXON proto odstartoval kampaň s příznačným názvem #domanapláži, která trvá do 6. května. Kampaň nabízí zastřešení s 30% slevou k nákupu bazénu řady BENEFIT. Ty umožňují využívat vodu v bazénu dlouhodobě, tzn. není třeba bazén před a po sezóně vypouštět a tím šetří náklady na provoz a vodní zdroje.  

Díky našim výrobním kapacitám v ČR jsme schopni zvýšenou poptávku vykrýt, jsme dlouhodobě předzásobeni komponenty od zahraničních dodavatelů, a to minimálně na 2 měsíce dopředu. Vzhledem k aktuálnímu zájmu o bazény připravujeme naši výrobní kapacitu na pokrytí zvýšené poptávky během letních měsíců,“ vysvětluje František Petrášek.

Největšímu zájmu se v ČR momentálně těší přelivové bazény všech rozměrů, které svým vzhledem připomínají ty hotelové. Meziroční nárůst tohoto druhu odhaduje ALBIXON v řádu desítek procent. Prakticky všichni zákazníci si pořizují bazén včetně příslušenství a technologií pro úpravu vody, jakými jsou chytrá řešení solniček či novinka pro možnost úpravu vody OXILIFE. „Vnímáme to tak, že zákazníci neváhají investovat do možnosti prodloužit si koupací sezónu. Pořizují si tak k bazénu i zastřešení a tepelné čerpadlo, díky kterému mohou bazén využívat od jara do podzimu“, sděluje na závěr obchodní ředitel společnosti ALBIXON.

 

 
 
 

ALBIXON a. s. je přední českou firmou zabývající se výrobou a montáží bazénů a zastřešení již více než 25 let. Svým zákazníkům dodává také vířivky a bazénové příslušenství. Výrobky vyváží do 70 zemí světa. Vlastní prášková lakovna v Hořovicích je největší svého druhu v Evropě. Díky vlastnímu vývojovému centru, které neustále sleduje nejmodernější trendy v oblasti techniky, designu, bezpečnosti a ochrany životního prostředí, přináší značka ALBIXON na trh kvalitní, inovované a technicky promyšlené výrobky.

www.bazeny.cz

www.albixon.cz

Lucie Krejbichová

E-mail: lucie(zavináč)doblogoo.cz

 
Stáhnout vizitku autora
 

 

© 2019 doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]