doblogoo

Kaspen/Jung von Matt připraví kampaň pro nový Volkswagen Tiguan

doblogoo

Publikováno: 16. 06. 2016
Autor: Lukáš Jungbauer

 

Tisknout zprávu

 

 

Agentura Kaspen/Jung von Matt  zvítězila ve výběrovém řízení Porsche Česká republika – importéra značky Volkswagen pro český trh –  na zajištění kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu Volkswagen Tiguan, který bude uveden na tuzemský trh v květnu tohoto roku. 

 

Společnost Porsche Česká republika vypsala dvoukolové výběrové řízení na komunikační strategii k uvedení nového modelu vozu Volkswagen Tiguan na začátku února. Vítězem tendru se stala agentura Kaspen/Jung von Matt. 

Lokální kampaň, která představí nové SUV české veřejnosti, nese název New in Town. Tiguan je v ní představen jako stylový vůz pro novodobé dobrodruhy a pro život bez hranic. Objevování všeho nového ve městech a na cestách usnadňují jeho majitelům především nejmodernější technologie konektivity a vyspělé asistenční systémy.

Součástí klasické ATL kampaně bude i souběžná komunikace prostřednictvím sociálních sítí reálných objevitelů – výrazných osobností z různých oblastí. Kaspen/Jung von Matt na kampani spolupracuje s agenturou doblogoo, která se postará o komunikaci s ambasadory a zajistí realizaci eventů k uvedení nového vozu.

 
 

doblogoo vzniklo v roce 2016 z touhy pečovat o klienty, kteří oceňují kvalitní komunikaci a osobní přístup. V doblogoo se přemýšlí srdcem a pracuje hlavou. Mezi klienty agentury patří například Electrolux, AEG, Albixon, Rudolf Jelínek, Inoutic, Climax, Spak a Hartmann – Rico. Projektově pracuje pro Tchibo, Budějovický Budvar, Volkswagen a Porsche ČR.

www.doblogoo.cz

Lukáš Jungbauer

Tel.: 724 729 773

E-mail: lukas@doblogoo.cz

 
Stáhnout vizitku autora
 

 

© 2017 doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]