doblogoo

První ročník soutěže Electrolux Ideas Lab má svého vítěze!

Electrolux

Publikováno: 28. 11. 2016
Autor: Lucie Krejbichová

 

Tisknout zprávu Fotogalerie

 

 

Vítězem soutěže Electrolux Ideas Lab 2016 se stává WatchYourself, myšlenka představující koncept přístroje nošeného jako náramek na ruce, který bude schopný skenovat suroviny v obchodě přímo z regálu. Na vaší dlani vám pak ukáže možné recepty, které z této suroviny můžete vytvořit.


 

Electrolux letos v srpnu vyhlásil novou soutěž Ideas Lab. Jedná se o globální online soutěž, která je otevřená široké veřejnosti. Lidé zde mohou ukázat inovativní nápady pro budoucí domácnosti. Electrolux spoléhal na to, že spotřebitelé přijdou s kreativními nápady, jak inspirovat lidi z celého světa vařit a jíst zdravěji a přispívat ke světlejší budoucnosti naší planety.

Tématem Electrolux Ideas Lab 2016 bylo #DeliciousChange, tedy „lahodná změna“. Hlavní otázkou pro tento rok bylo: Jak inspirovat lidi z celého světa k užívání si lepšího, zdravějšího a chutnějšího domácího vaření?

Dne 18. října Electrolux zveřejnil videa vybraných 50 nápadů a otevřel je veřejnému hlasování, ze kterého vzešlo deset nejlepších. Porota následně těchto 10 vybraných nápadů ohodnotila a dnes, 28. listopadu 2016, vybrala vítěze.

Vítězem soutěže Electrolux Ideas Lab 2016 se stává WatchYourself (Hlídejte se), nápad vytvořený Hannesem Lungem, studentem produktového návrhářství z Estonska. Díky jeho inovativnímu nápadu, který zjednoduší nakupování potravin a bude lidi inspirovat ke konzumaci zdravějších a kvalitnějších surovin, vyhrává Hannes Lung cenu 10 000 € a pozvánku do Stockholmu na VIP týden, kde se potká s odborníky a hlavami společnosti Electrolux. Bude mít navíc možnost spolupracovat s úspěšnými kreativci z celé Skandinávie v oblasti networkingu.

Zapálenost hned v prvním ročníku soutěže Electrolux Ideas Lab byla skvělá a umožnila společnosti Electrolux nahlédnout do kreativních myslí celého světa a podpořit a inspirovat tak lidi k zdravějšímu stravování a udržitelnému stylu života,“ říká MaryKay Kopf, Electrolux Chief Marketing Officer a porotkyně soutěže Electrolux Ideas Lab. „Vítězný koncept nás nadchl svým uceleným přístupem: autor se vcítil do ostatních spotřebitelů a vyřešil spoustu problémů v oblasti nakupování potravin a zvládnutí hektického rodinného stylu života. WatchYourself je něčím, co bude každý zaneprázdněný rodič chtít.

Na video s vítězným konceptem se můžete podívat zde. Zhlédnout můžete také video s komentářem.

 

Více informací na:

www.electrolux.cz

www.electroluxideaslab.com

Twitter Electrolux Ideas Lab

Instagram Electrolux Ideas Lab

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Společnost Electrolux je největším světovým výrobcem domácích a profesionálních spotřebičů, který staví na své dlouholeté znalosti potřeb zákazníků. Díky spolupráci s profesionály přináší důmyslně navržená, inovativní a udržitelná řešení. Mezi výrobky společnosti Electrolux patří chladničky, trouby, sporáky, varné desky, myčky nádobí, pračky, vysavače, klimatizace a malé domácí spotřebiče. Pod svými značkami Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire, Anova a Electrolux Grand Cuisine prodá skupina více než 60 milionů spotřebičů zákazníkům z více než 150 zemí světa. V roce 2016 dosáhly tržby společnosti Electrolux hodnoty 121 mld. SEK a společnost zaměstnávala 55 000 zaměstnanců.

www.electrolux.cz

Lucie Krejbichová

Tel.: 602 359 328

E-mail: lucie@doblogoo.cz

 
Stáhnout vizitku autora
 

 

© 2017 doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]