doblogoo

Spak nasazuje novou kampaň se skutečným panem Spakem

Spak

Publikováno: 05. 04. 2017
Autor: Michaela Vaníčková

 

Stáhnout celou zprávu Tisknout zprávu Fotogalerie

 

 

Sušice 4. dubna 2017 Poprvé od počátku devadesátých let startuje výrobce kečupů a studených omáček ze Sušice – společnost Spak – novou kampaň. Poběží od konce března a navazuje na ikonický slogan „Spak má šmak”. Hlavním hrdinou kampaně je zakladatel a majitel společnosti, rakouský podnikatel s českými kořeny Hans Peter Spak, který je také osobním garantem toho, že Spak má šmak. Kampaň připravila agentura Kaspen/Jung von Matt, televizní spot vznikl v produkci Bistro Films v režii Jamese Pilkingtona, PR má na starosti agentura doblogoo a média nakupuje PHD.

 

Kampaň, která navazuje na dnes již zlidovělý slogan „Spak má šmak“, si dává za cíl značku omladit a připomenout ji těm, kteří na ni od devadesátých let zapomněli. Ačkoliv sušický Spak působí na českém trhu od roku 1990, je až téměř k neuvěření, že je to jeho historicky první kampaň. Ikonický slogan zná dnes téměř každý, ale málokdo ví, že za miliony lahví kečupů a omáček stojí reálná osoba – skutečný pan Spak.

Hans Peter Spak, zakladatel a majitel společnosti, byl vůbec prvním zahraničním investorem v porevolučním Československu. Od roku 1990 se z malého rodinného podniku stala velká a prosperující firma, avšak pan Spak dohlíží na výrobu stejně jako před více než 25 lety. „Chceme ukázat, jak moc je pan Spak svázaný s každým svým výrobkem. Zároveň jsme se ale nechtěli brát moc vážně, radši jsme použili nadsázku a humor, které jsou vlastní nejenom panu Spakovi, ale hlavně českému divákovi,“ říká Tomáš Froyda, jednatel společnosti Spak. Koncept spočívá v propojení produktů Spak s reálným životem pana Spaka a celé jeho rodiny.

Příběh televizního spotu se odehrává u pana Spaka doma. Do jeho běžného života se prolínají situace, které zákazníci zažívají s výrobky Spak. Ve spotu vystupuje skutečný pan Spak se svojí rodinou, synem a manželkou. Třicetivteřinový televizní spot poběží na stanicích televize Prima až do poloviny léta.

Kromě televizního spotu využívá Spak také další mediatypy – tisk, outdoor, online a sociální sítě. Všude se objevuje klíčový vizuál s panem Spakem a různými produkty – kečupem, dressingy, hořčicí, majonézou a tatarskou omáčkou.

Společnost Spak také navázala spolupráci s Tommy‘s food truck, vítězem Burgerfestu 2016. Ten pro Spak vyvinul 4 recepty na originální hot dogy, které bude ze svého food trucku prodávat na vybraných festivalech.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Video
 
Seznamte se s panem Hansem Peterem Spakem
 
 
 

Spak vyrábí v Sušici kečupy, hořčice, dresingy a další produkty už od roku 1990. V tehdejším Československu byl Spak vůbec prvním zahraničním investorem. Od té doby si značka s rodinnou tradicí sahající až do roku 1935 našla cestu jak do českých obchodů a domácností, tak na zahraniční trhy. V Česku zaujímá druhý největší podíl na trhu dressingů, v prodeji kečupů je v první pětce.

www.spak.cz

Michaela Vaníčková

Tel.: 777 301 232

E-mail: michaela@doblogoo.cz

 
Stáhnout vizitku autora
 

 

© 2017 doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]