Tipy, jak si užít suchý leden i únor bez kompromisů & jak přistupovat k alkoholu zodpovědně po celý rok

Pernod Ricard Czech Republic

17.12.2024

Markéta Knotková

Začátek roku láká k předsevzetím a zamyšlení nad našimi návyky a životním stylem. Přestože suchý leden a únor již tradičně vybízejí k tomu, abychom si dopřáli pauzu od alkoholu, Pernod Ricard Czech Republic přichází s trochu jiným přístupem: namísto absolutní abstinence po určitou omezenou dobu zdůrazňuje význam střídmé a zodpovědné konzumace, která se dá aplikovat celoročně. Během těchto měsíců pak přináší inspiraci, jak k alkoholu přistupovat s rozvahou, uvědoměle a s důrazem na kvalitu nahrazující kvantitu. Pro ty, kteří se rozhodnou abstinovat, je tu Beefeater 0.0%, nealkoholická varianta oblíbeného ginu Beefeater London Dry.

Zodpovědná konzumace není žádný extrém, ale moderní způsob, jak si naplno užít výjimečné chvíle, kdy kvalita, autenticita a zážitek stojí na prvním místě. Své oblíbené drinky si můžeme vychutnat střídmě a s rozvahou a zároveň přitom objevovat kvalitu, kterou značky Pernod Ricard, předního hráče na trhu s prémiovými destiláty, nabízejí.

Trendy v oblasti nealkoholických a nízkoalkoholických nápojů

Suché měsíce nemusí být jen o odříkání, ale i objevování nových chutí a variací. Na to reaguje i trh s nealkoholickými a nízkoalkoholickými nápoji, které zažívají v posledních letech boom. „Podle aktuálních statistik[1] si více než 60 % spotřebitelů alespoň jednou za měsíc zvolí nealkoholický nebo nízkoalkoholický drink, přičemž mladší generace a lidé ve věku 25–34 let jsou hlavními hybateli tohoto trendu. Tento posun je také patrný v oblibě „suchých měsíců“, kdy lidé hledají způsoby, jak omezit konzumaci alkoholu, aniž by se vzdali společenských rituálů spojených s návštěvou barů či večírků,“ říká Jiří Richter, gin ambasador společnosti Pernod Ricard Czech Republic.

Budoucnost patří rozmanitosti

Pernod Ricard sleduje aktuální trendy, které kladou stále větší důraz na zdravější životní styl a rostoucí poptávku po nealkoholických alternativách. „Beefeater 0.0% je odpovědí na měnící se preference spotřebitelů, kteří hledají alternativy k tradičním alkoholickým nápojům, a zároveň zachovává autentickou chuť, kterou si spotřebitelé s Beefeaterem spojují,“ doplňuje Jiří Richter.

Díky této novince si milovníci ginu mohou užít oblíbený nápoj při každé příležitosti, bez kompromisů na chuti či zážitku.

Beefeater 0.0%, inspirovaný původním ginem Beefeater London Dry, si zachovává ikonický citronový a jalovcový profil. Vyrábí se přidáním esence klasické receptury Beefeater London Dry Gin do základu a použitím výhradně přírodních aromat. Je skvělou volbou, když nemůžete nebo nechcete pít alkohol, ale přesto zatoužíte po oblíbeném koktejlu – například Gin & Tonic v nealkoholické variantě, kdy Beefeater 0.0% tvoří skvělý pár s klasickým tonikem, ideálním doplňkem je pak plátek citronu a snítka tymiánu.

Inovace v oblasti nealkoholických koktejlů mimo jiné přispívají k udržení návštěvnosti podniků i během „suchých měsíců“. Beefeater 0.0% umožňuje návštěvníkům pobavit se v baru s přáteli a přitom si vychutnat svůj koktejl bez alkoholu. „Naše nealkoholická varianta Beefeateru je ideální volbou pro ty, kteří chtějí omezit konzumaci alkoholu, aniž by museli slevit ze svých chuťových nároků. Jsme rádi, že můžeme přispět k rozšíření nabídky v barech i domácnostech,“ uzavírá Richter.

Beefeater 0.0% v 0,7l lahvi pořídíte za 499 Kč. K dostání je ve vybraných obchodech, barech, restauracích a e-shopech, třeba na www.prestigeselection.cz.

Co si pod pojmem zodpovědná konzumace představit?
Upřednostňujte kvalitu před kvantitou.
Pijte hodně vody. Prokládejte alkoholické nápoje vodou, abyste předešli dehydrataci.
Soustřeďte se na zážitek, užívejte si chuť a společnost, vyhnete se tak nadměrné konzumaci alkoholu.
Nepijte alkohol na prázdný žaludek.
Naslouchejte svému tělu a vnímejte, kdy je čas s konzumací alkoholu přestat.
Volte alternativy, když váš zdravotní stav nebo situace nedovoluje konzumovat alkohol.

[1] Zdroj: https://foodinstitute.com/focus/outlook-bright-for-non-alcoholic-beverage-market/

Pernod Ricard Czech Republic vznikla v roce 2024 oddělením od společnosti Jan Becher Karlovarská Becherovka, která byla součástí skupiny Pernod Ricard od roku 1997. V tomto roce přidala do svého portfolia celosvětově známý tradiční český likér Becherovka, který celých 27 let úspěšně vedla.

Globální skupina Pernod Ricard v současnosti zaujímá druhé místo mezi světovými výrobci a prodejci vína a destilátů a nabízí 240 prémiových značek alkoholických nápojů ve více než 160 zemích světa s jasnou ambicí stát se lídrem ve svém oboru. Na českém trhu distribuuje více než 40 světových prémiových značek alkoholu. Patří k nim Ballantine´s, Jameson, Havana Club, Beefeater, Absolut, Chivas Regal, Martell, Olmeca, Malibu, Jacob´s Creek a další známé kvalitní lihoviny.

Společenská odpovědnost je jednou z hlavních oblastí firemní strategie Pernod Ricard Czech Republic. Společnost se významně podílí na osvětě zodpovědné konzumace a podporuje také projekty spojené s ochranou životního prostředí. Je členem Unie výrobců a dovozců lihovin (UVDL) a Asociace společenské odpovědnosti (A-CSR). Další informace o společnosti a značkách naleznete na stránkách www.pernod-ricard.cz.

https://www.pernod-ricard.cz/
Markéta Knotková

© doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]

Nastavení cookies