Magie přelomu roku je mocná, každoročně vítáme nový rok s mnoha plány a novými cíli. Správná životní motivace této chvíle je přitom tím nejlepším předpokladem pro zázračné změny v našich životech. Ať jsou to malé či velké plány, pracovní i osobní, bude potřeba je někam zaznamenat. Jak říká staré latinské přísloví: „Littera scripta manet“ neboli „Co je psáno, to je dáno“. Nepostradatelné diáře, osobní organizéry a zápisníky Filofax budou tím pravým a skutečně stylovým doplňkem, který vás bude provázet na cestě ke splnění vašich snů a cílů. Usnadní také organizaci vašeho dne. Zároveň jsou vynikajícím tipem na vánoční dárky pro vaše blízké. Každého z nich můžete překvapit diářem z originálních nových kolekcí Garden, Confetti, Expressions, Indigo nebo Clipbookem s kreativním setem pro tvořivější jedince. Letošní nádherné kolekce Filofax jsou zároveň oslavou mimořádného výročí 100 let existence značky.
Nové kolekce pro oslavu každodenního života
Papírový diář je stejně jako kniha hmatatelným důkazem, že i když virtuální svět a moderní technologie vládnou našim životům, nikdy plně nenahradí poetiku doteku pera s papírem či možnost listování mezi stránkami. Ikonické diáře Filofax k dennímu plánování povinností přidávají ještě mimořádnou estetickou hodnotu v podobě nových designových kolekcí:
Tradiční anglický květinový vzor kolekce Gardense zjednodušenými tvary a nadčasovou paletou barev vás přiměje vrátit se k úplným základům a hledat opět radost v jednoduchosti.
Kolekce Confettivám připomene, jak důležité je užívat si života plnými doušky. Hravé vzory a vyzývavé barvy plně rezonují s mottem Carpe diem – Užívej dne.
Kolekce Expressions inspiruje ke kreativitě prostřednictvím barevných „chaotických“ stříkanců a kapek v jasných a intenzivních barvách. Jak napovídá samotný název kolekce, zápisník přímo vybízí k zaznamenání myšlenek, pocitů nebo emocí, které zrovna prožíváte. Intenzivní život a úsměv jsou tím nejlepším průvodcem.
Naopak uklidňující tmavě modrá barva kolekce Indigo se objevuje v řadě přírodních vzorů. Relaxační odstíny působí pozitivně na zlepšení koncentrace a duševního rozpoložení. Soustřeďte se, plánujte svůj den a užívejte si poklidný, ale přitom svěží pohled na svět kolem nás.
Dárek, který každého vtáhne do světa fantazie a uchová jeho tajemství
Okouzlujícím dárkem pro vaše blízké může být Clipbook s úžasným kreativním setem. Základ balíčku tvoří zápisník Clipbook A5, ke kterému náleží řada doplňků – báječné kovové přívěsky, plastové korálky, inspirativní washi pásky a stuhy. Zápisníky hned v pěti pastelových barvách, ze kterých máte na výběr, lze ozdobit podle vlastní fantazie a vytvořit tak naprosto unikátní a jedinečné dílko. Uvnitř najdou obdarovaní i jednoduchý návod na několik zábavných způsobů, jak se svým novým Clipbookem pracovat. Zápisník na poznámky, vzpomínky a tajemství určitě ani po letech neztratí nic ze svého kouzla.
Historie značky Filofax
Značka Filofax se zrodila v Anglii v roce 1921, tehdy ještě pod označením Norman & Hill Ltd. Už v té době si luxusní kroužkové diáře získaly mnoho příznivců, a to především díky své praktičnosti, přehlednosti a široké využitelnosti. Ochranná známka „Filofax®“ byla zaregistrována v roce 1930, přičemž název značky odráží spojení výrazu „file of facts“.
Štěstí v neštěstí potkalo značku v roce 1941, kdy byla během druhé světové války do londýnského sídla společnosti shozena bomba. Svědomitá zaměstnankyně Grace Scurr však svůj diář Filofax obsahující veškeré záznamy o odběratelích a dodavatelích, objednávkách i platbách nosila vždy s sebou domů, a tím je zachránila před zničením. To společnosti umožnilo téměř okamžitě navázat na své podnikání. Byla to právě Grace, kdo vymyslel i název Filofax, který se za století existence značky vryl do paměti jako synonymum pro stylové a zároveň funkční organizéry.
Velký boom zaznamenala značka v 80. letech, kdy se Filofax stal nezbytným doplňkem a symbolem nejen pro mladé lidi a vyznavače módních trendů, ale i podnikatele a ty, kteří hodně cestují. Osobní diář Filofax se proměnil z jednoduchého deníku a zápisníku s volnými listy na nepostradatelný diář a designovou ikonu, která přetrvává dodnes.
Koncem dvacátého století se značka zaměřila také na studenty, kterým svými diáři, zápisníky a dalšími doplňky usnadňovala studium. Zároveň se oblíbenost produktů Filofax velmi rychle šířila do dalších zemí Evropy, USA i Asie. V roce 1995 bylo dokonce značce Filofax uděleno „Královské ocenění“ za úspěšný export na zámořské trhy. Nyní jsou diáře dostupné ve více než 40 zemích světa, v nichž jsou už pevně zavedené jako tradiční položka každého dobrého papírnictví.
Během posledních let Filofax stále navazuje na tradici, neopomíjí ale ani současné trendy a potřeby svých uživatelů. Diáře, kalendáře a zápisníky podléhají mnoha inovacím a ze široké nabídky si vybere opravdu každý – vybírat lze od klasických diářů v casual stylu po pestrobarevné módní kolekce, hravé příslušenství i doplňky.
Udržitelnost je Filofaxu vlastní Značka Filofax dbá na to, aby i sebemenší detail použitý na výrobu všech jejích produktů byl maximálně udržitelný. Papír ve všech diářích a zápisnících pochází pouze z lesů od certifikovaných dodavatelů, kteří splňují nevyšší ekologické standardy. Co se použité kůže týče, Filofax odebírá pouze výrobky a materiály, které jsou vedlejším produktem potravinářského průmyslu. Vyhýbá se také používání škodlivých chemikálií a barviv, neustále se snaží o minimalizaci dopadu na životní prostředí a úsporu energie při samotné výrobě. Proto jsou i všechny plastové obaly plně recyklovatelné a další obaly jsou převážně papírové.
Značka Filofax se zrodila v Anglii v roce 1921, tehdy ještě pod označením Norman & Hill Ltd. Už v té době si luxusní kroužkové diáře získaly mnoho příznivců, a to především díky své praktičnosti, přehlednosti a široké využitelnosti. Ochranná známka „Filofax®“ byla zaregistrována v roce 1930, přičemž název značky odráží spojení výrazu „file of facts“. Během posledních let Filofax stále navazuje na tradici, neopomíjí ale ani současné trendy a potřeby svých uživatelů. Diáře, kalendáře a zápisníky podléhají mnoha inovacím a ze široké nabídky si vybere opravdu každý – vybírat lze od klasických diářů v casual stylu po pestrobarevné módní kolekce, hravé příslušenství i doplňky. Produkty značky Filofax jsou dostupné ve více než 40 zemích světa, v nichž jsou už pevně zavedené jako tradiční položka každého dobrého papírnictví.
Myčky nádobí si postupem času našly místo ve většině domácností. Rychlé a snadné mytí talířů, hrnců a příborů ocení každý – ať už je pro něj příprava jídel vášní, denní rutinou nebo se snaží trávit v kuchyni co nejméně času. Myčky nádobí Electrolux s unikátní technologií však dnes umí víc než jen si poradit se…
Aljašská treska je celosvětově druhý nejprodávanější a obecně jeden z nejchutnějších druhů ryb. Jedná se o rychle rostoucí rybu s pevným masem, která dorůstá délky až 80 cm. Díky tomu, že jsou filety z aljašské tresky Mylord Premium zmrazeny přímo na moři, zachovávají si svoji strukturu, chuť a výživové hodnoty. Nejjednodušší je připravit rybu na pánvi…
Praha, 25. září 2024 – Společnost Daikin nabízí všem majitelům tepelných čerpadel a klimatizací, které vyřadily z provozu povodně, pomoc při řešení pojistných událostí, přednostní servis nebo novou instalaci tak, aby bylo možné co nejrychleji obnovit vytápění. Oba české výrobní závody Daikin (v Plzni a Brně) navíc přispějí každý 50 000 Kč na konto Člověka…
Abychom vám zajistili nejsnadnější použití našich stránek a mohli anonymně analyzovat návštěvnost, využíváme soubory cookies, které sdílíme s našimi partnery pro sociální média a analýzu. Jejich nastavení upravíte odkazem „Nastavení cookies“ a kdykoliv jej můžete změnit v patičce našich stránek. Souhlasíte s používáním cookies?
Tento web používá cookies ke zlepšení zážitku při prohlížení webu. Z těchto cookies jsou nezbytné funkční cookies, které jsou uloženy ve vašem prohlížeči a jsou nepostradatelné pro základní fungování webu. Používáme také cookies třetích stran, která nám pomáhají analyzovat a pochopit, jakým způsobem web používáte. Tato cookies budou ve vašem prohlížeči uložena pouze s vaším souhlasem. Nabízíme také možnost tato cookies nepoužívat. Využití této možnosti ale může mít za následek horší uživatelský zážitek při prohlížení webu.
Funkční cookies pomáhají v provedení některých funkcí, jako například sdílení obsahu webu na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Analytická cookies jsou použita pro porozumění, jak návštěvníci používají web. Tyto cookies pomáhají poskytovat informace jako je počet návštěvníků, míra odchodů, zdroj návštěvnosti a podobně.
Reklamní cookies jsou použita k zobrazování relevantních reklam a marketingových kampaní. Tyto cookies sledují návštěvníky napříč web a sbírají informace pro poskytování personalizovaných reklam.