Časopis dTest označil pračku AEG s funkcí AutoDose jako značku kvality

AEG

21.10.2019

Lucie Krejbichová

Nezávislý spotřebitelský časopis dTest podrobil 28 modelů praček důkladnému testování. Mezi testovanými se objevila i pračka AEG s funkcí AutoDose, která si vysloužila označení „značka kvality“. AutoDose automaticky dávkuje prací prostředek dle aktuální náplně, jedinečný čtyřkomorový systém ale zároveň nabízí manuální přihrádky, aby mohl každý zákazník spotřebič používat s naprostou flexibilitou.

Dávkování AutoDose se přizpůsobí zkrátka každému – ať už aktivnímu sportovci, který místo aviváže použije impregnační prostředek pro funkční materiály nebo majitelce vlněného svetru, která použije speciální gel pro praní vlny. Dávkovače pojmou až 1 litr pracího gelu a 0,5 l aviváže, což je množství potřebné až pro 20 pracích cyklů.

Základ testu tvořily pochopitelně zkoušky praní. Pro každou pračku byly připraveny dvě náplně. Jedna s bavlněným prádlem a druhá s oblečením z umělého vlákna. K prádlu byly zároveň připevněny textilní proužky s laboratorně vytvořenými skvrnami simulujícími běžná každodenní znečištění. Pračky se tak musely vypořádat například se skvrnami od oleje, mléka, vína, majonézy, rtěnky nebo zmrzliny.

Pračka AEG ProSteam®, model L7FBE69SCA, si v otázkách kvality praní vedla ”velmi dobře”. Vysloužila si tak nejvyšší možnou známku jak v praní bavlny, tak i syntetiky. Časopis dTest ocenil i její nízkou hlučnost při praní, která v rámci testování dosahovala maximálně 46 dB, což se přirovnává k nízkému šumu.

Součástí testu bylo i naplnění praček pouze do 40 % její kapacity. S množstvím použitého gelu výrazně klesla u pračky AEG i doba trvání celého cyklu na méně než polovinu. Technologie ProSense® v pračce AEG automaticky zváží každou náplň a snímače poté upraví délku praní. Každé várce prádla se tak dostane péče přímo na míru.

Electrolux je přední světová společnost vytvářející spotřebiče, které již více než 100 let formují život svých zákazníků k lepšímu. K naší misi za lepší život neodmyslitelně patří i náš závazek přinášet důmyslně navržená, inovativní, a hlavně udržitelná řešení. Pod našimi značkami Electrolux, AEG a Frigidaire prodáváme každý rok přibližně 60 milionů domácích spotřebičů ve více než 120 zemích světa. V roce 2020 měla společnost Electrolux tržby 116 miliard SEK a zaměstnávala 48 000 lidí po celém světě.

https://www.aeg.cz/
Lucie Krejbichová

© doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]

Nastavení cookies