Becherovka v nových spotech představuje „životní profesionály“

Becherovka

08.02.2021

Markéta Topolčányová

Úspěch není jen o práci. Berme na plný úvazek i samotný život – právě na toto motto poukazuje ikonická značka Becherovka v nových spotech, které se v televizi objevují od začátku února. Kampaň z dílny VCCP je první spoluprací agentury se společností Pernod Ricard v ČR a na Slovensku.

Kreativci v nové kampani představují „životní profesionály“ – pozorovatele oblohy, koordinátory přípitků nebo specialisty na táboráky. „Nová kampaň nám chce připomenout, že spokojený život spočívá ve správném mixu. Je důležité si ho namíchat tak, abychom vybalancovali práci a volný čas a mohli se víc těšit z maličkostí,“ přibližuje kampaň Jakub Loos, manažer značky Becherovka.

Aktuální situace ještě více zdůrazňuje poselství kampaně. Vysněná dovolená, čas strávený s přáteli či společné oslavy ještě nikdy nebyly tak vzdálené, proto je dobré nacházet radost v každodenních momentech, které nám život dopřává.

Tak, jako je Becherovka dokonale vyváženým mixem pečlivě vybraných bylin a koření, měl by být i život tím správným mixem různých zážitků. Dokážou ho zpestřit i zdánlivé maličkosti. Spokojenost totiž nezávisí jen na úspěchu v práci, ale také na vyvážení povinností a radosti ze života, kterou může vyvolat obyčejné pozorování oblohy nebo chvíle pohody s rodinou. Právě proto reklama cílí na mladší věkovou skupinu, které chce ukázat, že je kromě práce dobré i naplno relaxovat a vychutnávat si život.

„Jak ukazují samotné spoty, na plný úvazek je třeba brát nejen práci, ale i samotný život. A ten by měl být namíchaný tak dobře jako třeba i drink s nezaměnitelnou chutí, který si vychutnávají už celé generace,“ dodává Jakub Loos.

Nové spoty jsou ke zhlédnutí zde.

Vizitka kampaně:

  • Creative agency: VCCP Prague
  • Planning Director: Henri de la Barre
  • Account Director: Lucie Vrzalová
  • Director: Milan Balog
  • Production House: Boogiefilms
  • Music: Juraj Marikovič, Marek Šurin, Viktor Stručka

Více o Becherovce naleznete zde: www.becherovka.com.

Becherovka je tradičním likérem a národním dědictvím České republiky. Její vznik se datuje do roku 1807, kdy byl započat historicky první prodej českého bylinného likéru. Harmonická směs 20 bylin a koření, karlovarská voda, vysoce kvalitní líh a přírodní cukr Becherovce propůjčují nadčasovou chuť založenou na tajné receptuře, která se od počátku výroby nezměnila. Stoprocentně přírodní produkt bez jakýchkoli chemických konzervačních látek, umělých barviv a emulgátorů si brzy získal oblibu nejen v Čechách a v současné době se vyváží do více než 40 zemí světa. Výjimečná kvalita a bohatá historie Becherovky sahající až do počátku 19. století dělají tento produkt opravdu výjimečným. Současným vlastníkem karlovarské Becherovky je francouzský koncern Pernod Ricard, jeden ze tří největších světových výrobců lihovin a vín.

https://becherovka.com
Markéta Topolčányová

© doblogoo s.r.o. [čti: doblogů]